torsdag den 14. februar 2013

Valentins dag

Blev der ikke holdt meget af her i huset i dag. Tilgengæld havde vi en super hyggelig dag med moster og 2 fætre. Olivia forguder sine fætre og det er heldigvis gengældt.
Med sådan 3 børn i huset, er der det ene øjeblik helt stille, og de leget rigtig godt. Næste øjeblik er de ved at ryge i totterne på hinanden og de mindste ting. Husker det kun alt for godt, fra da min søster og jeg var børn (godt had/kærligheds forholdet, ændre sig til et kærligt forhold:))

Jeg lavede en super lækker juice, som jeg lige vil dele opskriften på.
3 gulerødder
5 æbler
2 appelsiner
et lille stykke ingefær
mums:)

Der blev idag:


Spist pandekager og drukket latte

Bygget duplohus

Strikket et par pinde på vesten

og bagt boller til manden kom hjem. Klap på skulderen til den gode hustru:)



I øvrigt passede strikkeprøven fra igår helt perfekt, så nu synes jeg da at det var lidt spild af tid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar