fredag den 22. februar 2013

Shopping spree

Jeg har været ude og shoppe helt vildt idag. Det er ikke noget jeg har gjort så meget efter Nicoline kom til verden. Vi har ikke været helt enige om hvordan det skulle foregå. Jeg synes jo bare at hun skal ligge og sove, mens mor shopper. Hun har imidlertid været af en lidt anden opfattelse. Men men men idag kom vi så til enighed og jeg havde en rigtig hyggelig dag med Nicoline og min meget gravide veninde, og fik brugt en masse penge.
Jeg købte lidt lækkert the, blandt andet en med smag af kloakslam bolcher, den glæder jeg mig til at smage. Jeg købte også en del krea ting, der i blandt papir til at lave takkekort fra barnedåben og noget garn til en hæklet dukke jeg vil kaste mig over. Sidst men ikke mindst fik jeg købt fødselsdagsgave til Olivia, det kommer der billede af i morgen



God fredag aften derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar