onsdag den 30. oktober 2013

"Sy til din baby"-måned

Den fantastisk dygtige Anna Svenning, har startet en lille november udfordring, der handler om at sy, strikke og hækle baby/børne tøj og tilbehør. Jeg har besluttet at deltage, og prøve at sætte mest fokus på at få syet noget til pigerne og dermed få lidt mere træning i det. Lidt strik vil der naturligvis også snige sig med:) 
På Annas blog er der en liste over de 63 bloggere der allerede er meldt til, men hun opdatere listen løbende, så man kan sagtens nå at være med endnu. 

Jeg har allerede købt stof til første projekt, og det skulle gerne startes idag, så det kan blive vist frem en af de første dage i november


2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se alle de fine ting du får lavet i november måned under "sy til din baby" :)
    Jeg deltager også selv, så håber jeg måske finder noget inspiration hos dig :o)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Jeg synes det er sådan en god ide, med en lang række af bloggere der vil vise en masse baby/børnetøj, så vi som du selv skriver, kan finde en masse inspiration. Jeg vil også glæde mig til at kigge med hos dig:)

      Slet