torsdag den 24. oktober 2013

1 år

I dag kl 02.55, blev Nicoline 1 år. Det er så stort at holde fødselsdag for sine børn, og jeg glæder mig så meget til, de også selv ved hvad der foregår og kan glæde sig til dagen sammen med mig:) 

Fødselsdagen blev holdt i sommerhuset i sidste uge, så idag har vi haft dagplejen på besøg og ellers bare været hjemme og hygge. Martin læser til eksamen lige nu, så han var også hjemme. Til aften kom vores gamle naboer forbi, og det passede med at de blev og spise. De har 2 piger på 2 og 4 og de leger så godt med Olivia på 2 1/2 - skønt at se.

Til dagplejebørnene serverede vi scrambeld eegs, bacon og pølser. Vi droppede kagen, da de små alligevel ikke gider sidde ved bordet så længe. Til gengæld lavede jeg Disse lækre dadeltrøfler. jeg er ikke normalt vild med dadler (jeg har vist ikke rigtig smagt dem, besluttede mig bare engang for at jeg ikke kan li tørretfrugt!!) men disse trøfler var ret lækre og helt sukkerfri.

Her kommer lige Nicolines liv i billeder so far:) Billederne er stort set alle sammen taget d 24 i hver måned:)





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar