onsdag den 6. marts 2013

Rødbede juice

I går fik jeg afprøvet en rødbede juice. Den smagte næsten ligesom gulerods juicen, så måske der skal lidt andre ingredienser i næste gang


Rødbede juice 
ca. 0.7 l.

2 æbler (jeg brugte bare billige madæbler)
2 appelsiner
5 rødbeder
Ca. 2x2 cm ingefær


Og så er der et nyt projekt på pindende også i babyalpaca silk fra Drops. Lækkert garn at strikke med. er også ret vild med mønsteret i forskudt rib, bettefisen bliver så lækker. Og med den vejrudsigt, ser det ud til at uldveste er nødvendige lidt i nu....

God Onsdag.... min skal bruges i mødregrupper wiiii:)

2 kommentarer:

  1. MødregruppeR?!? Har du flere end os??? Jeg føler mig helt forrådt! ;o)
    Pjat! Det ser lækkert ud! Både strik og juice,

    Og tak for endnu en smadder hyggelig onsdag. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare rolig You are the one and only:)

      Slet