mandag den 4. marts 2013

Fødselsdag Vol. 2

Så blev hele fødselsdags weekenden overstået, og hvor har det dog bare vært hyggeligt. Martin synes det har været lidt hårdt, men det kommer nok af at der sker rigeligt i hans hverdag, i modsætning til min. Når jeg er på barsel bliver jeg meget selskabs-hungerende og jeg glæder mig altid til weekenderne hvor der skal ske noget:)

Min familie var til brunch igår. jeg lavede disse æg og seranoskinke i muffinsforme, de var rigtig lækre, de fik dog lige et minut eller to for meget, så de blev "hårdkogte", men synes det er et rigtig godt alternativ til scrambled eeg.

Lagkage skal der til




I en alder af 4 måneder har Nicoline lært at bruge sut, og nøj hvor er mine bryster og jeg glade for det;)

Dukken blev færdig til fredag. jeg er næsten helt tilfreds, men det sidste er nok bare selvkritik:) Nu skal jeg bare have min mor til at sy noget tøj til hende. Eller måske er der nogle derude der ved hvor jeg kan finde opskrifter på hæklet dukketøj??


Og så lige et lille sidespring. Fandt denne trøje i en butik i nærheden af mine svigerforældre. Hvor fed er den lige?? min svigermor er sat til at holde øje med hvornår den kommer på udsalg, for 999,- for en trøje er lige i overkanten for mig....

Nu skal benene op, strikketøjet findes frem og slappes af. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar