fredag den 29. marts 2013

Entré







Det bliver ikke til så meget med på den kreative front herhjemme. I stedet for har vi kastet os over malerpenslerne. Hele overetagen er blevet malet idag, og den trængte rigtig meget. Det var en stor tilfredsstillelse for mig. Jeg har nu boet her i 4 år, men det har hele tiden været i et hus som "min mand har bygget". Det var helt dejligt at være med til at male idag. Nu kan jeg i frem tiden sige "da VI malede", når de spændende ombygningshistorier skal fortælles;)
Jeg er gået i tænkeboks, jeg skal finde ud af hvordan gangen skal indrettes. Det er efterhånden sidste rum, der står med den tilfældige indretning, som sammenbragte møbler giver.


Jeg er lidt forelsket i disse Color Boxes fra Normann Copenhagen. Tænker det kunne være fedt at hænge dem på væggen, til opbevaring huer vanter osv. Det bliver nok ikke lige disse kasser, da Martin ikke er helt så begejstret som mig, men noget ligende.

Nu tror jeg der skal strikkes lidt sengetid.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar