fredag den 1. marts 2013

Fødselsdag vol. 1

Så blev første dag i fødselsdags-weekenden overstået. her er et par billeder fra dagen
Olivia fik denne fine dukkeseng fra Smuksak. Den er så fin med det rød/orange sengetøj. Kylling skulle straks puttes i den:) 

Dagplejen kom på besøg i formiddags. Jeg lavede vandbakkelse bamsehoveder. glasuren mislykkedes lidt, men de smagte dæleme godt.

En lille sund snack - banan stykker dyppet i citronsaft og rullet i kokosmel. 

Jeg har taget mit surfbræt, og er hoppet direkte på cupcakebølgen. De blev både flotte og lækre, og det var nogle ret simple opskrifter jeg brugte. Den ene slags var citroncupcakes med vaniliefrosting, frostingen var lidt for smøragtig, der er jeg mere til frosting med fløde ost. Den anden slags var Jordbær cupcakes med hvid chokolade frosting, det var en super lækker frosting.

Så blev gaven til den lille ny fætter lavet færdig, og vi glæder os til at se ham og gi ham gaven i morgen. 
Vesten er fra 'All you knit is love' strikket i babyalpaca silk. ranglen er hæklet efter denne opskrift 

God fredag aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar