tirsdag den 5. november 2013

Chris bukser

Så fik jeg taget lidt billeder af Chris bukserne.


Jeg havde lidt problemer med at finde ud af, hvordan kilen skulle syes på. Jeg synes ikke at Homemade mønstrene er særligt godt forklaret, for en nybegynder som mig, der er jeg mere fan af Onion. 
Men til sidst lykkedes det mig, og det skal altså se ud som på billedet oven over, det var i hvert fald hvad jeg kom frem til.





Til at sy lommerne brugte jeg Denne tutorial. Jeg havde købt noget lyserødt bindebånd, men da jeg skulle sætte det i bukserne, var det pist væk - jeg mistænker en vis 2 1/2 årig.



Jeg har som alle andre i blogland taget lidt af bredden. 2 cm i hver side, det var måske nok med 1 1/2 cm, og måske ikke helt så meget i benene.
Ellers er jeg ret godt tilfreds med pasformen.

I dag hænger jeg ud i sofaen med hovedepine og øm krop, håber virkelig ikke det er influenza der er på vej!!!
Men det slår mig ikke ud idag, for jeg har liget fået 1 års barselsvikariat på fuldtid 6 km fra hjemmet - jeg kunne ikke være gladere. Jeg arbejder som optiker, og butikstider og små børn er bare ikke den bedste sammensætning, så at jeg ikke oven i skal bruge 1 times transporttid, er jo helt fantastisk… så YAY


1 kommentar:

  1. Super super fede bukser - og fedt med jobbet, yay ;) Det må fejres!! ;)

    SvarSlet