mandag den 26. august 2013

2 kg

Lettere på 1 uge!!! succes...
Det skyldes nok mest den kolde tyrker mht cola, chips, kage og andre lækkerie, som der ikke har været noget af den sidste uge. 
Min mand spurgte i dag om jeg havde fået mere energi, jeg synes umiddelbart ikke jeg kunne svare på det, men ved nærmere efter tanke, kaldte sofaen altså ikke lige så højt her til aften som normalt, så mere energi må der da være.
Sult har der ikke været noget af.
En af de sværere udfordringer var en tur i tivoli. Der dufter jo så dejligt af popcorn, pommes frites, is og candyfloss og det er noget der normalt hitter hos mig. Men jeg klarede den fint, og det var ikke så svært som jeg troede:)


morgenmaden idag: omelet med 2 æg lidt fløde, revet parmesan, hakket peberfrugt og hakket forårsløg


Indkøb til ugen - det ser da meget lækkert og grønt ud


Oopsies der primært består af Philidelphia og æg, en ganske udemærket erstatning for brød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar