tirsdag den 15. juli 2014

Poseshorts

Det er vist første gang, at jeg har syet noget 100% efter opskriften. Jeg syet disse shorts før, men det var uden linning og manchetter i benene. Sidste gang foldede jeg bare stoffet, og puttede elastikker i talje og ben.












Stof: Kludemanden i Harlev
Mønster: Alt om Håndarbejde symagasin 6/2014
rettelser: ingen, eller dvs. at Nicoline åbenbart er til den slanke side, så elastikker i taljen er forkortet med ca 10 cm.

Det er min mor der abonnere på Alt om Håndarbejde, jeg hapser bare bladene:) Jeg vil bare lige anbefale det til jer andre, seminybegyndere. Jeg synes der er rigtig mange gode mønstre til både børn og voksne. Og så er mønstrene forklaret godt.
Mønstrene fra det nyeste nummer, er allerede taget i brug. Det klippede stof ligger bare og venter på at blive syet

1 kommentar:

  1. Sødt stof og søde shorts - og søøød model ;)

    SvarSlet