søndag den 5. januar 2014

To do 2014

Jeg vil, ligesom bl.a Anna og Cecilie, lave en slagt to do over projekter i 2014. Den skal ikke følges slavisk, men bare give et lille overblik. Og så tænker jeg at det kunne være meget godt, at få det ud af hovedet og ned på "papir".


#1 Strikke Bella tunika og cardigan, gerne til begge piger

#2 prøve tunesisk hækling

#3 Hækle et tæppe til sofaen

#4 sy smækbukser til Nicoline

#5 sy langærmet kjoler til Olivia

#6 hækle barnevognskæde til Olivias nye dukkevogn

#7 hækle legemad til pigerne

#8 strikke bellatrøje færdig til Olivia

#9 få styr på det der med at strikke med flere farver
et projekt her til kunne være dennne fine trøje

#10 strikke en trøje af en art til mig selv.



Så må vi se hvor meget der er hakket af når vi når 2015.

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker også lister <3 Det er bare skønt ikke? Jeg har lavet så mange af den her slags "ønske om at prøve/kreere-lister". De er bare en skøn del af hele processen, det der med at man tænker/ønsker/drømmer et projekt frem og glæder sig til at få tid, lyst og overskud til at sætte det i søen. Dejligt lige at se hvad du har på kreahjertet for 2014. Bella fylder absolut også i mt krea-hjerte for 2014 :-)
    Angående strik til dig selv; jeg har lige forelsket mig fuldstændig i Raglansweateren fra Liselotte Weller (Slagt en Hellig Ko). Synes den er absolut skøn! Især med tilføjelsen af den spanske blonde eller trekantmønster i bunden. Mønsteret ligger til fri, gratis afbenyttelse på Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/raglansweater-2
    -og så tror jeg den er meget simpel at strikke! For jeg fattede rent faktisk hvad man skulle og jeg har kun lige knækket strikkekoden oppe i mit hoved ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er fantastisk med lister. Noget af det jeg elsker allermest ved projekter, er faktisk at finde dem, søge rundt på nettet og blive inspireret:)
      Den trøje er virkelig fin. Det kunne godt ske det er den jeg skal kaste mig over og som du skriver, ser den rimelig enkel ud. Den kunne være god til feriestrik, hvor man ikke skal tænke så meget:)

      Slet